Free Joomla Template by Discount Justhost

ŠOLA VODENJA

SRCEALIRAZUM

Iz obdobja, ko je bilo v Sloveniji težko najti delo, prehajamo v obdobje, v katerem je težko najti delavce. Še posebej dobre delavce. Prihajajo časi, ko delavci že lahko postavljajo pogoje pod katerimi želijo delati. To pomeni, da se karte delijo tako, da bodo najboljši delodajalci imeli najboljše delavce. Najboljši delodajalci pa se zavedajo, da ključni kadri iz podjetij odhajajo zaradi odnosov in zato vzpostavljajo delovna okolja, ki so delavcem prijazna.

Vodja je vzvod za vzpostavljanje klime v organizaciji. Dober vodja ustvarja medsebojne odnose, ki močno prispevajo k zadovoljstvu zaposlenih. Zadovoljni zaposleni pa so ključni za uspešne poslovne rezultate in širjenje dobrega imena organizacije. Raziskave kažejo, da imamo v Sloveniji 70% nezavzetih in 15% aktivno nezavzetih zaposlenih. Prvi niso dovolj motivirani za dobro delo, drugi pa podjetju celo škodijo. Kako ustvariti delovno klimo, da bodo delavci radi prihajali na delo, da bodo v svojem delu uživali in tako dali od sebe celo več kot se od njih pričakuje? Kako iz zaposlenih narediti najboljše ambasadorje za promocijo podjetja? Kako zmanjšati število nezavzetih zaposlenih? Na našteta in še na mnoga druga vprašanja s področja vodenja, bomo odgovorili v »ŠOLI VODENJA«.

V program smo strnili najpomembnejša znanja, ki jih mora obvladati vodja, da je lahko uspešen. Gre za orodja, s katerimi se prilagaja sodobnemu svetu, drugačnim, različnim sodelavcem. Učenje temelji na praktičnem delu, izogibamo se nepotrebnim definicijam, neštetim pravilom o vodenju in drugemu balastu, ki ne prispeva k uspešnemu vodenju. Nujno potrebno teorijo strnemo v gradivu, ki ga prejmejo udeleženci. Tedenska srečanja so se po dosedanjih izkušnjah izkazala kot izjemno dobra, saj udeleženci do vsakega naslednjega srečanja predstavljena orodja preizkusijo v praksi in nato izmenjajo svoje izkušnje.

Program obsega 28 ur in ga izvajamo za skupino z največ osmimi udeleženci. Izvedba je razdeljena na 7 srečanj, ki jih bomo izvedli po naslednjem urniku:

1. srečanje, sreda, 22. septembra 2020 od 17. do 20. ure 
2. srečanje, torek, 28. septembra 2020 od 17. do 20. ure
3. srečanje, torek, 5. oktobra 2020 od 17. do 20. ure
4. srečanje, torek, 12. oktobra 2020 od 17. do 20. ure
5. srečanje, torek, 19. oktobra 2020 od 17. do 20. ure 
6. srečanje, torek, 26. oktobra 2020, od 17. do 20. ure 
7. srečanje, torek, 9. novembra 2020, od 17. do 20. ure 
- rezervni termin, torek, 16. novembra 2020  

1. VODENJE IN MOTIVIRANJE SODELAVCEV

  • Kako pridobiti in vzdrževati ustrezno avtoriteto?
  • Kako prepoznati različne tipe sodelavcev in se jim prilagoditi?
  • Kdaj, zakaj in kako kritizirati oz. pohvaliti sodelavca?
  • Kako ustvariti zaupanje in spoštovanje med sodelavci?
  • Kako najti pravo razmerje med popustljivostjo in pretirano zahtevnostjo?
  • O čustveni in socialni inteligenci vodje
  • Prepričanje, da drugi upravljajo z našimi čustvi (jezo, strahom, žalostjo itn.) nam onemogoča kontrolo samega sebe. Kako in zakaj kontrolirati izražanje čustev?
  • Orodja za povečanje zavzetosti zaposlenih

2. RAVNANJE Z ZAHTEVNIMI IN TEŽAVNIMI SODELAVCI

  • Zakaj so sodelavci zahtevni oz. težavni?
  • Kako prepoznamo zahtevnega in kako težavnega sodelavca?
  • Kako komuniciramo z zahtevnim in kako s težavnim sodelavcem?

3. KOMUNIKACIJA IN OBVLADOVANJE KONFLIKTOV

  • Zakaj je naše vedenje lahko problematično v odnosih do sodelavcev in strank, pa se tega sploh ne zavedamo? Kako spreminjati svoje vedenje, da bomo v medosebnih odnosih bolj korektni in učinkovitejši?
  • Vpliv naravnanosti posameznika na komunikacijo in odnose
  • Model enosmerne in dvosmerne komunikacije  
  • Najpomembnejša pravila komunikacije
  • Učinkoviti načini reševanja konfliktov
  • Strategije reševanja medosebnih konfliktov

4. TIMSKO DELO IN TIMSKO VODENJE

  • Kdaj je smiselno oblikovati tim in delati timsko?
  • Kakšna je razlika med skupino in timom?
  • Kako voditi skupino in kako tim?  
  • Kako v kolektivu doseči sinergijo?
  • Kako skrbeti za razvoj tima?
  • Specifike komunikacije in odnosov v timu
  • Reševanje problemov v timu
  • Motivacija in vzdušje v timu
  • Dinamika v timu

5. USPEŠNO JAVNO NASTOPANJE

  • Samozavesten nastop pred sodelavci in pred novinarji
  • Govorica telesa in njena prepričljivost
  • Obvladovanje treme in njeno spreminjanje v voljo do nastopa
  • Priprava jasnega, prodornega, verodostojnega nastopa
  • Posebnosti nastopa pred kamero
  • Priprava na nastop ali predavanje

6. OBVLADOVANJE STRESA

  • Povzročitelji stresne reakcije
  • Vpliv osebnostnih značilnosti na doživljanje stresa
  • Čustvene reakcije
  • Vpliv vrednostnega  sistema na sprožanje stresne reakcije
  • Kratkoročno poravnavanje s stresom
  • Dolgoročno poravnavanje s stresom

7. POSLOVNI BONTON IN BONTON OBLAČENJA

  • Pozdravljanje, rokovanje, seznanjanje, predstavljanje, naslavljanje
  • Točnost
  • Vabila, opravičila, zahvale
  • Poslovni obisk (priprave, organizacija, sprejem, spremljanje gosta, pogostitev)
  • Sedežni red na sestanku, ob poslovnem obisku…
  • Vedenje pri mizi, druženje ob hrani in pijači (zdravica)
  • Ravni oblačenja, obutev in modni dodatki
  • Osebna urejenost, nega in ličenje

8. UPRAVLJANJE ČASA

  • Koristi upravljanja časa
  • Načrtovanje aktivnosti, postavljanje prioritet, delegiranje
  • Prepoznavanje tatov časa
  • Nadzorovanje prekinitev in motenj pri delu

Udeleženci prejmejo vse pripomočke, ki so potrebni za uspešno izvedbo programa. Cena za udeleženca znaša 990 evrov + DDV in se plača ob začetku izvajanja programa.

Izvajalka programa bo Barbara Polutnik Brusnik.

Nekaj mnenj o programu, ki so jih napisali nekateri dosedanji udeleženci:

Na svoji poklicni poti sem se udeležila mnogih izobraževanj, delavnic, svetovanj, pa vendar sem pridobila največ znanja in izkušenj v programih, ki jih izvaja Status izobraževanje. Predavatelji so profesionalni, odprti, dobro pripravljeni, znajo prisluhniti udeležencem in med njimi vzpostaviti dobro sodelovanje, kar se kaže v prijetnem vzdušju tekom celotnega izobraževanja. Teme predstavijo na preprost in enostaven način, vse pa še dodatno podkrepijo s primeri iz vsakdanjega življenja. In ravno to je prednost njihovih programov, saj lahko znanja iz poklicnih sfer učinkovito uporabimo še v svojem zasebnem življenju. Njihovi programi so definitivno med najboljšimi v našem prostoru in jih toplo priporočam vsakomur. mag. Renata Kosec, podžupanja Občine Domžale

Kljub temu da sem v šolo vodenja prišel z določenim predznanjem, sem bil presenečen koliko novega se še da naučiti. Tečaj je zbir vsega kar mora vsak vodja znati. Tečaj bi priporočil vsakomur, ki dela z ljudmi in ki bi rad uspešno opravljal svoje delo ter polno živel svoje življenje. Predavatelja, gospod Boštjan in gospa Barbara v sproščenem okolju na slikovit način predstavita vse pomembne vidike vodenja in obvladovanja integriranega poslovnega in zasebnega življenja. Zame osebno, je tečaj več kot Šola vodenja, temveč »Paket za profesionalno in zasebno življenje«. Jure Viderman, ADIENT d.o.o.

Šole vodenja sem se udeležila lani jeseni. Kljub temu, da so bila srečanja popoldne po službi in, da sem bila v drugem delu nosečnosti so me teme vedno tako pritegnile, da utrujenosti sploh nisem občutila. Predavanja so bila zanimiva, osebnosti testi, ki smo jih na srečanjih reševali pa ti zelo dobro nastavijo ogledalo in so odlično izhodišče za razmišljanja o svojih osebnih značilnostih. Teme so aktualne in ti predvsem pomagajo videti stvari iz druge perspektive. Znanja, ki sem jih pridobila se trudim dnevno uporabljati tako v službi, kot tudi v zasebnem življenju. Anja Bijol, BIJOL d.o.o.

Življenje je učenje, poučevanje pa spada k najlepšim poklicem sveta za tistega, ki ljubi svoj poklic. Kdor rad dela z ljudmi in zna svojim učencem svetovati in jih usmerjati, bo imel veselje s svojim poklicem. Zaupanje je osnova uspešnega sodelovanja med ljudmi. Vse to se da naučiti. Zaradi tega sem se z veseljem in s kančkom radovednosti udeležil Šole vodenja. Le-ta je bila zame dragocena izkušnja, saj sem se na nek drugačen, igriv in zanimiv način naučil reševati konflikte, se izkusil z javnim nastopanjem in postal tudi kreativnejši pri izražanju. Vsi imamo veliko znanja na svojem profesionalnem področju, manjka pa nam izkušenj v danih situacijah, ki smo jih preizkusili tudi na praktičnih primerih. Tako je bilo druženje v skupini zame odlična motivacija za delo in napredek. Dobili smo smernice kako ravnati v bodoče in odgovore zakaj se v danem trenutku znajdemo v takšni situaciji. Občudujem tudi izkušnje in delo kolegov in stremim k temu, da lahko svoje delo še oplemenitim. Hvala Barbari in Boštjanu za priložnost, da sem bil del Šole vodenja in za ves trud, ki ga posvečata vsem nadebudnim in vedoželjnim učencem. Mitja Repnik, Glasbena šola Slovenj Gradec

Glede šole vodenja lahko rečem samo pozitivne stvari. Boštjan je zelo poseben predavatelj, mi je zelo všeč. Med samim predavanjem, kar se nanaša na šolo vodenja zna povedat stvari, ki se resnično dogajajo v podjetjih. Od samega predavanja sem zelo veliko odnesel, kar tudi trenutno uporabljam v službi. Bolj prisluhnem delavcem, komunikacija med nami je dobra.
Naučil nas je strpnosti do posameznikov, kar resnično pomaga med delom. Prav tako sem si dobro zapomnil, ko je omenjal, da med delom nikakor ne delamo več stvari hkrati, ampak lepo po vrsti (zelo pomembno, sploh pri nas). Večkrat je tudi poudaril, da stresno delo zelo vpliva na samo delo in kar je še bolj pomembno – na naše zdravje. Zato se vsak dan poskušam izogibat stresnim primerom in situacijam, včasih mi uspe včasih pa tudi ne…Še veliko bi lahko napisal, kaj sem odnesel od njih. No, da ne bom predolg, res mi je bilo v veselje sodelovati z njimi. Zanimiva zadeva. P.S. – Da ne pozabim omenit Barbare, tudi ona je super oseba, odlično obvlada svoje delo, tako, da sem od nje tudi veliko izvedel, kako in kaj je potrebno za moje delo. Bekir Dedić, KOPUR

Odličen program in predavatelji ter ogromno pozitivne energije na naših srečanjih. Šola nudi uporabno znanje, ki ga že koristimo pri našem delu. Peter Gubanc, vodja oddelka v Občini Domžale

Zadetkov: 19132

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta klikom na gumb